Gå til innhold

julekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som skal kjøpe inn til sin 1åring? synes det var en god ide jeg, leste noen som foreslo duplo... noen andre gode ideer?

vet dere om det er lett å sy for hånd selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også ha til min på 1.5 siden storesøster har.

Men vet ikke helt enda hva man kan ha i. Små kjeksposer kanskje. Liten sjokolade.

Må se hva jeg finner.

Skrevet

Han h*n søsken? Hvis ikke, hvorfor begynne med kalender før h*n skjønner noe av det? Ikke ment som kritikk, bare et spørsmål.

Her i huset er vi late og venter med sånt. Poden er 2,5 år til jul og får ikke nå heller ;)

Skrevet

Han her er 1 år, og jeg har sydd til han. Jeg gjør det nok like mye for min egen del i år, jeg har aldri hatt sånn, og syns det er så koselig. Han blir 1,5 år til jul, så jeg tenkte å kjøpe litt småting, kanskje jeg kjøper noe stort, som jeg deler over flere dager. Ellers ting han trenger også... Hvis du vil se den jeg har sydd ligger den på bloggen ganske langt nede. oss3.blogg.no

Skrevet

Jeg tenkte å pakke inn sånne småesker med rosiner, og på lørdager en liten kindersjokolade:) Fordi JEG syns det er så koselig og fordi jeg har kalender til meg og samboern, så da må hun å få:)

Skrevet

Sy, mener du da brodere?

Jeg skal gjøre det til snuppa til neste år, hun er 5 mnd nå så ikke vits. Men skal bestille den i år, for det er MYE arbeid, men utrolig koselig! Har ikke bestemt meg om jeg ksal kjøpe en med ferdig mønster og tråder, eller om jeg skal sette sammen flere små mønster selv. Er så utrolig mange fine å velge i. Mamma har sydd til alle oss, med de har småmotiver. Ikke ett stort. Selv om det er mye arbeid er det verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...