Gå til innhold

Armer og ben som rørte på seg!


Ma ra

Anbefalte innlegg

Hei, der

 

I går var jeg og kjæresten på UL (9+2) hos spesialisten min. Det var en fantastisk opplevelse: Der så vi et stort hode, en stor mage og bittesmå ivrige armer og ben som rørte på seg.... hele 26 mm lang fra rumpe til hode. Så ut som en liten tedybjørn, sååå søt! Hadde tårer i øynene i flere timer etterpå... Måtte bare dele gleden og samtidig si at dere må glede dere til å se at lille " bønne" blir til noe menneskelignende: ) Skal se om jeg får lastet opp bildet på min profil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååhh så morro! Jeg gleder meg til Ul selv, men har ingen planer om å ta det før den "vanlige ul" som jeg skal ha 1 des.

ser det varierer veldig mye i pris på de private ul, fra 300 til 1300? sprøtt at det skal være så store forskjeller... fatslegen min har desverre ikke ul:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ så koselig, leste nettopp det du har skrevet, sitter nå med tårer i øynene. ble rørt jeg :) gleder meg SÅ til det er min tur!!! :)

Var hos legen min i dag, så nå er jeg også i gang :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en veldig grei spesialist og betaler 100 kroner gangen: ) Men etter uke 12 er det ikke mer oppfølging fra henne, da er jeg som alle andre på egenhånd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser du et hjerte som dunker fort, det er superkos! Ikke ha forhåpning om å se mer enn en liten avlang runding... det så jeg i uke 7+0 hvertfall. Den var bare 9 mm lang. Tenk at fjorten dager senere ser man en liten kropp.... og den har nesten tredoblet seg i lengde: )

 

Lykke til på ultralyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg gleder meg til det blir min tur! Neste gang jeg får se den lille er om en 2 ukers tid... da har jeg blitt 10+0. Regner med at forandringen er stor fra 7+0 ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, noe så fint!!! Så godt for dere.

 

Håper forresten du klarer å laste opp bilde. Hadde vært gøy å se, for vi skal på UL 9+1 og får vel kanskje se noe tilsvarende likt - om alt går bra da. Er 8+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...