Gå til innhold

Arrgh fjortis bimbo!!!

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf skulle hente Lucas nettop, jeg måtte sitte på til butikken. Men i bilen sitter det en fjortisjente, type ihjelbleiket hår, masse sminke og rosa klær.

Det er greit det, man skal vel ikke dømme, hun kan jo være trivelig for det tenkte jeg. Bf presenterte oss for hverandre men det kom ikke en lyd fra henne, hun kikka ikke på meg engang, hele turen sa hun ikke ett pi, ikke engang ett hei!!! Så jeg var litt frekk å spurte bf over hodet på henne hvem hun var, visstnok er det nye kjærsten hans.

Ja jippi og halleluja, han har allerede presentert sin splitter nye max 16 år gamle kjæreste for Lucas og hun er herlig nok enten UTROLIG overlegen, eller sinnsykt sjenert!! Dette blir gøy dere.. en "stemor" eller hva man sakl kalle det som ikke engang sier hei til meg når de henter Lucas, og stakkars Lucas når han blir glad i henne, så skifter pappan henne ut som han alltid gjør, med en ny og enda særere versjon av kvinnekjønnet!

Sukk, en utblåsning var godt, aldri opplevd noe så respektløst som å sitte slik å ikke engang si hei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he he....høres ut som den stakkars exen din begynner å bli desperat. Så despa at han har begynt å date en fjortis bimbo som enten er for sjenert til å si hei eller for sjalu til å gidde å hilse på deg.

Skrevet

Hehe ja, men altså hun burde vel skjønt at hun ville møte på meg når hun ble med for å hente sønnen min, er hun så sjenert eller så sjalu burde hun sannelig bare holdt seg hjemme egentlig;)

Skrevet

Åhh..føler med deg. Håper aldri tuppeline sin pappa kommer drassene med slike fjortissbimboer.

Skremmende at slike som henne skal ha litt ansvar over sønnen din. Nei, nå håper jeg aldri bf finner dame, værtfall ikke før han er over tretti:)

Selv om det kan hende han kommer drassende med 16-åringer da også.

Skrevet

åååå, jett om eg føle me deg..den dagen der grue eg meg og fæælt t om d sko skjedd!!

stakkars, forstår deg veldig godt!!

Hu kan jo kanskje få lekt me Lucas,hehe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...