kei80 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Åssen er det med deg? Begynnt å handle ennå? Her er det lite nytt.,men kjenn spark rett som det er venter utålmodig på ul(9/10)
Underveis --> Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hohoi! Her går det så det suser ;-) Begynt å strikke *hihi* Tror ikke jeg har tatt i håndarbeid på 20 år, så synes jeg er UTROLIG flink som har klart å strikke både ullsokker og er halvferdig med et babyteppe. Har ikke begynt shoppingen, men skal male barnerom og vårt soverom i 2. etg. Skal bli deilig å bli kvitt det trehvite *grøss* Hater trehvitt *dobbeltgrøss* Kjenner ikke noe tydelige spark ennå jeg da. Mente jeg kjente noe i går, men litt vanskelig å skille det fra andre bobler i magen ennå. Er på rett sted og kan liksom ikke være så mye annet. I dag har jeg ikke kjent noe som helst. Er du like dårlig ennå altså? Makan alså! Det må bare være så utrolig slitsomt. Krysser i taket her for hver dag jeg går uten en eneste plage.
kei80 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Så flink du er!Angrer bittert på at jeg ikke hadde tålmodighet til å lære meg det ordentlig nå!! Sparkene blir jo gradevis sterkere,så om ikke alt for lenge er det nok ikke til å unngå Blir maling av barnerom her å,men aner ikke når!Finner ikke noe farge jeg kunne tenke meg.. Godt å høre at formen er fin,ingenting å ta for gitt! Er noe bedre så går i riktig rettning!
Underveis --> Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Her blir det grønt barnerom. Vi skal ta vekk panelen som er på veggenen nå og tapetsere med sånn tapen som vi kan male på etterpå (husker ikke hva det heter. Kommer i et utall varianter og er relativt billig). 3 av veggene blir vel i en sånn lime-grønn farge mens vindusveggen skal males med himmel og "gressbakke" som jeg så skal klistre sånne klistremerker på: http://www.kidsparadise.no/product_info.php?cPath=29&products_id=269 Det blir jo en gutt her da, men hæler ikke sånn ultrababyblårosasukersukker-rom *hihi* Så da går man for kjønnsnøytalt. Tar jo noen år før ungen får idéen om at barnerommet kanskje ikke er helt som han kunne tenkt seg, og da blir det slik _jeg_ vil ha det :-D Veldig bra at formen din er litt bedre, altså. Det er jammen meg på tide! Ikke lenge til ultralyd heller nå vel? Blir skikkelig spennede å se hva det blir. Hvis de klarer å se det da *hehe*
kei80 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Hørtes tøft ut!!blir nok bra Jeg får bare titte mer på farger,har det heldigvis ikke travelt! kommer nok til å små shope litt etter ul,så sant formen tilsier det. Er veldig klar for omvisning på nye føden og barsel,kanskje snike litt etter ul hihi. Tiden går søren meg sakte her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå