Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 å smile litt i helgen da dere.. Og nyte høsten Selv skal jeg jobbe i natt, men i morgen tidlig kl 7.30 går jeg i ferie!!! En uke ferie, så jobbe to uker igjen og så TRE UKER ferie :D DEILIG! Ha en flotters helg alle sammen ;D
Nicita73 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Takk det samme:) Helgen er allerede fylt opp, i dag blir det krabbelag(bokstavelig talt hi hi), i morgen blir det middag hjemme med gode venner. Lillegutt skal til bestemor i dag og gleder seg villt. God helg:)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 hm.. hørtes jo spennende ut :D Har aldri smakt krabbe jeg da :S Kos dere c",)
Alba44 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 God helg til deg også & nyyyt ferien!! ;o) p.s. Er det Trassetrollet som har skiftet tilbake til gamle-nicket?
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Takk takk Alba34, det skal bli skjønnt Ja, det er det vettu.. Ble så lei av en som kalte seg nesten det samme. Hehe.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 hehe.. Vært ute og tatt noen nyyyyyyydelige høstbilder jeg nå.. skal laste de opp på tryneboka nå.. Tenkte jeg skulle på setra med mini denna uka, så da får vi ta litt nye bilder til gaver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå