GoodFeeling Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 4 dager over ikm her. testet negativt på ikm dagen ..... tørr liksom ikke teste før mandag jeg....er ennå redd tr skal komme, selv om jeg ikke har noen tegn på at den skal komme.... noen andre??
<3 N & M <3 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 jeg er syv dager over ikm tror jeg! ennå ikke fått tr, har fått svakt postive tester. men tør ikke håpe for mye før jeg sitter der med en test som det ikke er tvil om at er positiv:) kan jo hende at du produserer hcg seint. lykke til krysser fingrene for deg!
GoodFeeling Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 oii du har ikke prøvd å ta en cb digital da ?
<3 N & M <3 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 nei! tenkte at jeg skal prøve å vente noen dager før jeg tester igjen!
GoodFeeling Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 ja jeg skal å vente noen dager med å teste... krysser alt av fingrer å tær på at det blir positivt på oss xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå