Gå til innhold

Skal man ta folsyre ut uke 12?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og gjør heller ingenting om du fortsetter å ta det videre i svangerskapet!

 

Lykke til!

Skrevet

Ja, og du kan godt ta det enda litt lenger også, for det er mange som får terminen endret på ultralyden, så om du egentlig er litt kortere på veg enn du tror så er det greit å ha tatt det en uke eller to ekstra.

 

Skrevet

det er anbefalt fra "alle" å ta det ihvertfall de første 12 ukene, men en kan godt ta det lenger. fastlegen min anbefaler faktisk å ta det hele svangerskapet og ammeperioden, men jeg vet ikke hvorfor. kroppen tar bare opp det den trenger og sender resten ut igjen, så en kan ikke overdose på det.

Skrevet

jeg fikk beskjed av legen om å ta det til jeg var 16 fullgåtte uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...