* 5 om dagen * Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Fikk denne mailen av tele2 i dag,etter å ha sendt et "sinnabrev" direkte til tele2 kontoret.... ikke dårlig gitt....hehe... da slapp jeg 2 fakturaer og 4 mnd oppsigelse... Viser til din henvendelse av 16.09.2008 vedrørende oppsigelse av ADSL. Som tidligere nevnt kan vi dessverre ikke se å ha mottatt tidligere henvendelser om oppsigelse. Det må sees på som kundens ansvar å benytte korrekt kontaktinformasjon samt få en bekreftelse på at oppsigelsen er mottatt. Vi gjør samtidig oppmerksom på 30 dagers oppsigelsestid. På bakgrunn av ovennevnte har vi allikevel valgt å kansellere tjenesten med umiddelbar virkning, samt kreditere alt utestående knyttet til kundenummer xxxxxxxx-xx, faktura xxxxxxxxxxx og xxxxxxxxxxx, som en løsning i saken. Vi ber deg derfor se bort i fra disse. Har du spørsmål til saken, kontakt Kundeservice på telefon 02000, eller via våre hjemmesider på www.tele2.no. Med vennlig hilsenTele2 Norge AS Pxx Pxxxxxxxx Saksbehandler
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Skjønte ikke helt? Slipper du oppsigelse fordi du var sint?
* 5 om dagen * Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 nei altså, ikke lett å forstå. men jeg sa opp tele 2 30,mai, og i sept, for de hadde ikke sagt opp min avtale.de mente jeg måtte betale fra mai og helt frem til og med okt. men jeg sendte inn de oppsigelsene jeg hadde sendt pr mail, og at kebas,som vi nå har gått over til, også hadde sagt opp i juni mnd. så de måtte bare gi seg, selv om de mente på at de hadde rett på alle de mnd...
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hehe ok. Det virker som de har dårlige rutiner. Det skal ikke du straffes for. Bra saken er ute av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå