Gå til innhold

Hodepine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker på søndag, de siste ukene har jeg vært plaget med fryktelig mye hodepine. Nesten hver dag.

Er veldig slitsomt og for å i det hele tatt fungere, spesielt på jobben, må jeg ta hodepinetabletter. Bruker paracet 500 mg. Skal ikke være farlig å ta dette har jeg lest, men hva når en må ta mye av det?

Hørt vann og frisk luft skal hjelpe også men det gjør det egentlig ikke på meg.. Er det noen som har tips til annet som kan hjelpe? Liker ikke å ta så mye tabletter :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 11 uker og har hatt det samme problemet noen uker. Jeg prøver å la være å ta paracet hvis jeg ikke virkelig føler at jeg må, men av og til blir det nødvendig.. Det er veldig slitsomt å gå rundt å ha vondt i hodet, spesielt på jobb.. Jeg har følt at det hjelper å få nok søvn og avslapning! Nå for tiden legger jeg meg senest klokken ti om kvelden og står opp sju.. I tillegg er det ofte jeg må ha meg en middagslur også.. Jeg kjenner ihvertfall at de kveldene jeg har vært ute på noe, som gjør at jeg ikke får lagt meg så tidlig som jeg ønsker (eller, ikke får sovet middag), har jeg mer vondt i hodet dagen etter.. Det kan hende dette har innvirkning for deg også!

God bedring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...