moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg har vært elendig i det siste, så vil ikke veie meg denne uka. Men neste fredag må jeg på vekta for å se hvordan det ligger an.. Gruer meg allerede, og håper det skal inspirere til sunt og godt kosthold =)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Heisann, ja dårlige dager/uker kan vi alle ha. Men vi skal ikke miste motet av den grunn:-) Her i gården er det full omlegging. Skal innrømme at jeg elsker å bake kaker, hvetebakst, wienerstenger, muffins m.m MEN nå har jeg skiftet fokus. Nå prøver jeg ut den ene nye middagsretten etter den andre og har etterhvert skjønt at jeg har gått glipp av noe. Bruker mye mere grønnsaker og krydder en før, og har funnet frem til sunne kjempegode retter som hele familien liker. Ved at jeg har blitt flinkere til å ha flere faste måltider med sunn mat er småspisingen og søtbehovet redusert drastisk. Har ennå en del å gå på når det gjelder aktivitet, men går timesturer hver dag og har begynt å sykle på ergometersykkelen hver fredag mens Nytt på Nytt pågår:-)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 eh, glemte å nevne at vekta viste en nedgang på 0,8 kg denne uken. Fornøyd med det:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Så flink du er!! =) Jeg burde være inspirert til å fortsette,skal i reunion om et par uker, men motivasjonen er på bånn!! =( Må bare forsette, det gikk jo helt glimrende!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg går ned i vekt:)) JUHU )) Gir meg ikke ennå nei:) KOM IGJEN JENTER )) NED,NED,NED!!!!!!!!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Litt treg til å slenge meg med denne gangen En cm mindre over rumpe og lår så det er jeg kjempefornøgd med. Vært ute og reist, spist og drukket masse godt og gått og forsynt meg med medbragt snop fra tax free hele uken :-I Så er glad jeg ikke har blitt flere cm bredere igjen jeg... Skal skjerpe meg til uka, er et svakt svakt menneske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå