moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg er litt tom for ideer. Kanskje biff og salat, sambo kan få ovnsstekte poteter til =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Det var snakk om taco her, men har litt lyst på fårikål:))))) men det får vel vente til søndag:)))
hund&barn@fullrulle Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Aner ikke selv. Ingenting kanskje
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Har ingen ide' ennå, skal se om jeg finner noe i frysern, eller om vi må på butikken en tur.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Høres ut som det blir taco, og jeg må derfor på butikken en tur og handle salat.
Mille** Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Vi skal ha seibiff (fisket selv) med poteter, gulrøtter og løk. Ikke akkurat fredagsmiddag, men vi har bare hatt fisk en gang før denne uken, så da ble det sånn. )
Gjest Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Taco!:-) Mannen og eldstemann er i full sving på kjøkkenet, så snart er det middag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2008 Jeg lagte pannekaker litt tidligere, nå vil barna ha pastarett. Så da blir det definitivt noe godt på meg senere ikveld når de er i seng =) Men sambo skal jo på dette elgjaktmøte så vet ikke hva han vil ha. Jeg skal kose meg uansett!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå