<3 girls <3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 å de endte helder dårlig..fikk blodtrykksfall og eg vart dårlig.måtte ta ut nålene så fikk ikkje ha dem i mer enn 10min. hadde fra før når eg kom hjertebank og hete tokter så det hadde sikkert litt med saken og gjøre. men kjenner nå stikking nedentil.. er det eit godt tegn??
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hei, hvor mange nåler satte de og hvor? Fikk det av JM i går, men det var bare 3 nåler, en i magen ca 3-4cm inder navelen, en på oversiden av foten og en i siden av foten... Bare lurer på om du fikk samme eller om du fikk fler...
*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg var også på modningsakupunktur for 3 dager siden,da satt de 2 i beina, 2 i leggene og 1 under kneet, 1 under magen ( godt under navlen) 1 oppå hver hånd og 1 i pannen. Er dette vanlig eller? Merket også stikkinger og litt vondere kynnere etterpå men det gikk over neste dag.
mamarama og lille banan Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 hvordan og når får man modningsakupunktur? har aldri prøvd akupunktur før...
<3 girls <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 fikk 2 på utsiden nede på leggen,2 innsiden nede på andre leggen og 1 i handleddet. dei på innsiden av leggen var dem som var viktigast sa hun å de var dei som var låke også:(kjenner eg er låke enda. ho sa att vi setter flere når du har kommet lenger..er nå 35+3
MammaTil2Gulljenter Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 stikkingen tyder på modning, iallefall det jeg har hørt:)
<3 girls <3 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 ja,det er det eg også har hørt!!så vi får jo håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå