Gå til innhold

Planer for helgen da jenter??:)

ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp blitt ferdig med å pusse opp rommet til lilleprinsen så vi skal RYDDE og VASKE i morra,greit å få det unna....

Nå etterpå skal jeg på lunsj\kaffe med en vennine:) Gleder meg,

når samboer kommer hjem fra jobb må vi vel en tur på butikken å handle litt også hente lilleprins i bhg..Resten av dagen blir vel å slappe av,lage god mat i kveld ,se på skal vi danse,og kose oss:)

Elsker fredager:) Søndag så kan det hende vi går oss en tur,mens fårikålen står å godgjør seg på plata:):)

GOD HELG alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være barnevakt for en VANSKELIG 4åring i morgen, og lurer på hvordan i allverden det skal gå. Er så trøtt og svimmel om dagene at jeg knapt greier noe annet enn å ligge på sofaen.

Dumme meg som sier ja til ting jeg egentlig ikke er i stand til :(

Skrevet

Planen er å føde..hehe..termin på søndag..

Men det er det jo ikke jeg som styrer, så backup planen er å kose seg så mye som mulig sammen med samboeren min, kanskje den siste helgen før vi er foreldre..

Gå turer i høstsolen, spise lunsj på café..kaffe med min beste venninne skal det også bli tid til.

Alt er klart til lille bebiss, så tiden skal kun brukes på oss selv :)

Skrevet

får besøk så skal kose oss med go mat og ut og se på fulle folk i byen, kan jo ikke drikke selv så hehe :D og spise vaffelkaker med sukker på litt små dilla på det nu :)

Skrevet

Fredager er hyggekveld for meg og mannen! God mat og avslapning foran tv'en. Noen ganger spiller vi spill også; scrabble eller yatzy. Koselig! I morgen skal jeg alene på loppemarked, og søndag skal hele familien i barnebursdag :0) Men så kommer mandag, og da drar vi på kjær'steferie til Praha! Barna blir hos besteforeldrene og vi reiser bort i 5 dager. Å, jeg gleder meg!!!

God helg!

Skrevet

Jeg skal spise fårikål!!!!!!

En av mine yndlingsretter, så jeg har ikke snakket om annet den siste måneden. Gleder meg helt vanvittig.

Ellers blir det nok snop i sofaen og mye kos med 2-åringen. Gleder meg, for jeg har ingen planer annet enn kos hjemme.

Skrevet

Jeg skal på kristian valen:)

fikk to billetter for et par mnd siden og gleder!!!

Skrevet

Mannen min jobber hele helgen så jeg skal bare kose meg med en dag hos hudpleieren i morgen å venninnekos på kvelden. På søndag vil jeg ut å lete etter sopp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...