Triolene Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg forbereder julegaver å greier ikke å komme på noe jeg kan kjøpe til småtrollene mine... Pleier å ha 2-3 gaver som koster mellom 300 og 400 kroner til hvert barn... Jeg eier ikke fantasi, så alle forslag tas imot med takk
oro1 Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 build-a-bear, penger, lego, bøker, kule klær, eksperiment-leker (egen serie i lekebutikken)
gutteklubben grei Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Her i gården er spion-utstyr den store tingen...
Hera Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Lego Klær Wall-e figurer og "stasj" Pokemon kort, chips osv Spill til spillmaskiner, pc Dvd-filmer Kino billetter Bøker
mn73 Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 DVD Lego Lydbøker bøker brettspill er det som slår best ann hos min på 9
Triolene Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 Mange gode tips her:) Tar gjerne imot flere!
BigBang Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Her i huset er lego en klar favoritt, dataspill også, går de på fotball? hvis de gjør det tror jeg " effekter" eller suporterutstyr fra favorittklubben ville være midt i blinken.
Fire småtroll Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Gutten min er 7,5 år og på hans ønskeliste til jul (som allerede er skrevet og hengt opp) står det: Spill til DS Lego (han liker best disse Star Wars og robotseriene) Tøff fleece genser Walkie talkie Boxer-shortser (nå er truser helt ut) Kan i tillegg legge til at til bursdagen sin fikk han av en tante et badehåndkle med navnet sitt brodert i tillegg til en liten gymbag med navnet sitt på som han har brukt kjempemye, særlig til svømmehallen. Husker ikke hvor man bestiller de, men tror de bestilles fra nettet. Synes egentlig det er litt harry selv, men han likte den gaven kjempegodt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå