moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg gir som regel bare gave hvis jeg blir invitert i selskap. Men ga til bestevenninna mi når hun ble 25 år.
ungdomsmor Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 vist jeg er invitert i selskap eller om det er rundt tall
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Om jeg er invitert i selskap.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Til noen spesielle venner så gjør jeg det....
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Til de to bestevenninnene mine så. Var et par andre venninner jeg pleide å utveksle med før, men vi har mistet litt kontakten så nå er det ikke naturlig å gi hverandre gaver mer. Prøver å huske å sende en sms på dagen da...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Alltid hvis jeg er invitert selvfølgelig.. Og til noen få utenom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå