Gå til innhold

Gir du bursdagsgave til dine venner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir som regel bare gave hvis jeg blir invitert i selskap.

 

Men ga til bestevenninna mi når hun ble 25 år.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist jeg er invitert i selskap eller om det er rundt tall

Skrevet

Om jeg er invitert i selskap.

Skrevet

Til noen spesielle venner så gjør jeg det....

Skrevet

Til de to bestevenninnene mine så. Var et par andre venninner jeg pleide å utveksle med før, men vi har mistet litt kontakten så nå er det ikke naturlig å gi hverandre gaver mer. Prøver å huske å sende en sms på dagen da...

Skrevet

Alltid hvis jeg er invitert selvfølgelig.. Og til noen få utenom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...