moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Skal du ha fest imorgen? Skal du lage til noe stilig opplegg da som du snakket om?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Ja, i morgen braker d løs )) Det blir i lavo:)) Gleeeeeder meg Kosli at du spurte Hva skal du i helgen da?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Tja har ikke de store planene imorgen. Som jeg skrev i et annet innlegg her så fikk lillebror albuen ut av ledd ikveld og jeg vil prøve å holde han litt i ro. Sambo skal på elgjakt på dagen og elgfest på kvelden så blir alene med barna hele dagen og kvelden. På søndag skal vi i barneselskap, det blir gøy! =) Det er barnas helg denne helga =) Jeg har kost meg så masse i sommer, nå er det barna som gjelder he he =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Kos deg masse med stor fest. hørtes knall gøy ut, åså me lavo å greier. Håper det blir knallvær og dere får en fantastisk kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå