tlax Skrevet 5. januar 2009 #78 Skrevet 5. januar 2009 Vi ønsket å føde på Ullevåll, men det var fult. Fikk plass på Asker \ Bærum istedet...
april 09 & mai 12 Skrevet 7. januar 2009 #79 Skrevet 7. januar 2009 Blir Fredrikstad på meg.. Har termin den 4 april, og venter en liten gutt )
trilla Skrevet 29. mars 2009 #82 Skrevet 29. mars 2009 Har plass på A-hus...men ble litt skeptisk etter at jeg var der på svangerskapskurs og det var tjokafullt på både føden! og barsel! Tipper det ikke er bedre når jeg skal dit-termin 13 april...det var en varm sommer og ble nok lagd mange barn i fjor;)-resultatet kommer nå med mengder av påskebarn.., er innstilt på A-hus og har ikke så lyst til å havne ett annet sted nei..håper de ikke har sendt alle jordmødrene på påsketur;)
BergenApril Skrevet 29. mars 2009 #83 Skrevet 29. mars 2009 Vi skal føde på Voss!! Er fra Bergen, men tror ikke KK er noe for meg. Er førstegangs!
hurlumhei Skrevet 30. mars 2009 #87 Skrevet 30. mars 2009 Kristiansand, bor to min i bil derfra så vi var ikke noe i tvil, om han ikke plutselig vil komme hjemme da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå