Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


har 2, venter aprilbaby:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har foreløpig termin 15 april og har nå fått 2 brev om at det ikke er plass eller kapasitet rundt denne datoen.. Må si jeg blir litt utrygg..er dette normalt?? Det gjelder Ullevål som ikke hadde plass som da har sendt søknad videre til Asker og Bærum..Der har jeg fått et type brev med beskjed om å ringe når det er igang for så å bli sendt dit det er plass..hmm.

 

Dere som skal føde på Riksen, har dere sendt direkte søknad dit som et ønske?

Trodde dette tilbudet kun er for spesielle tilfeller?

 

Ut kommer`n sikkert uansett..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skal føde på Riksen, har dere sendt direkte søknad dit som et ønske? Trodde dette tilbudet kun er for spesielle tilfeller?

 

Jeg sendte søknad dit da jeg var i uke 7, så ettersendte legen de nødvendige papirene da jeg kom til henne i uke 11 ellernoslikt. Jeg hadde lest på forumet at det var lurt å søke mellom uke 6 og 8 for å ha håp om å få plass der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei

 

jeg skal føde på abc på ullevål. har født en sønn der før, og syns de er meget dyktige der!!!! god ro og god plass og meget snille og flinke jordmødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal føde i Skien, TSS..

Blir spennende siden mine to første er født på Haukeland Sykehus, da hadde jeg kort vei til føden. Denne gangen må jeg regne 1 1/2 time med ambulanse til sykehuset, så det kan jo bli en opplevelse i seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal føde i fredrikstad. Forrige runde fødte jeg på SUS, så jeg håper de er like flinke i fredrikstad. De har også ene rom, noe jeg gleder meg til. I stavanger fødte jeg to dager før hotellet åpnet og måtte dele et tomannsrom med to andre!!!

Blir godt å kunne ha mannen min der, og gogutten min - uten å tenke på andre slitne mødre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telemark sentralsykehus skien som sist:) denne gangen håper jeg det er litt roligere, de pusset opp barselavd.sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ålesund for 2. gang. Utelukkende bra opplevelser der sist, inkl de 2 bomturene jeg hadde som førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...