Lenemor1 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg er i uke 14 og natt til i dag hadde eg voldsomme mens smerter det var veldig vondt.Gikk på jobb men måtte gå hjem pga de store smertene.Blødde litt om natten og enda mer om dagen.. Ringte til legen men hun hadde ikke anledning til å ta meg inn. Nå venter eg på at lege vakten skal åpne.. Lurer bare på om eg har spontanabortert.Smertene er ikke så store nå men blør litt.. Hilsen Redd
Trollunn Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Stakkar deg! Føler med deg. Du må komme deg til legevakten ja. Men ut over det er det ikke mye du kan gjøre vennen.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Huff. Det hørtes veldig skremmende ut ja. Det var utrolig kjipt at ikke legen din hadde tid til å ta deg inn!!!! har du ikke en gynekolog du går hos som du kan ringe til? de har jo også ultralyd apparat. Det er jo positivt at smertene har gitt seg litt da. Jeg hadde en SA ( eller egentlig MA) for en del år tilbake og når magesmertene satte inn var de etterfulgt av STORE blødninger som vedvarte, og smertene avtok ikke så fort. Masse lykke til til deg, du skal se det går helt fint.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Skjønner godt du er bekymra - sender gode tanker din vei! Kan godt hende ett blodkar har sprukket der inne, det hender - og kan være ganske vondt visst. Eller kanskje du har en cyste der inne som har sprukket? Ei veninde av meg hadde det, helt ufarlig, men fryktelig vondt visst... Eller kanskje morkaka di ligger ned mot åpningen, det kan også føre til smerte og blødning! Bare tenker høyt her, trenger slett ikke å være farlig vet du Selv hadde jeg en sa, og de smertene ga seg alldeles ikke med det første! Hadde vondt (fryyyktelig vondt) i over ei uke, og blødningen var ikke til å ta feil av - masse blod med klumper i! Og du er jo kommet så langt, så i de fleste tilfeller er det ikke tvil om man har en sa i allefall! Skal krysse fingrene for deg og den lille spiren din jeg!! Masse lykke til hos legevakten!
Lenemor1 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Tusen takk nå ble eg litt mindre bekymra..
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Ring direkte til fødeavdelingen med en gang og få hjelp hos dem. Du skal ikke trenge å gå via verken lege eller legevakt. Forstår godt at du er redd, og ønsker deg god bedring.
Lenemor1 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 Hei igjen!Det gikk som eg fryktet eg mistet det lille barnet det var veldig tungt og alt føles veldig tomt nå..Sørger veldig..Legen mente det kanskje hadde vært dødt i to måneder fordi eg ikke hadde følt meg gravid på lenge ikke hatt symptomer..Håper eg blir snart gravid igjen..Det kan hjelpe på alt det vonde eg føler på nå..
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Hei igjen lenemor. Det er jo helt forferdelig!! det hadde jeg virkelig ikke trodd. Huff, jeg fikk helt vondt i hjertet her.. Det er grusomt å miste, og særlig når man har kommet over i "trygghets sonen" etter 12 uker. Da blir det liksom ennå mer utenkelig og et større sjokk. Får håpe du snart blir gravid igjen, kroppen er jo stort sett mer "mottakelig" for å bli gravid etter en abort. Føler virkelig med deg og sender deg masse varme tanker, selv om jeg vet at det hjelper lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå