Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvordan får dere myke håndklær når dere vasker dem? tror jeg har prøvd det meste av tøymyknere, men de er stive som bare det... sandpapir joo.. :-S
mizz25 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Her å... Helt te vi fikk tørketrommel i hus =)
It's all about me Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Tørketrommel er det eneste som fungerer.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Tørketrommel, ja. Tøymykner bruker jeg aldri - syns ikke det virker...?
~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Takk Spetakkel! Har heller aldri skjønt at tøymykner har noen annen funkjson enn å sette lukt på klærne... Skrev ett innlegg om det her en gang og fikk sikker 30-40 svar om at folk mekret kjempeforskjell på klær vakset med og uten tøymykner... Skal man ha myke klær må man ha tørketrommel )
It's all about me Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Tøymykner er egentlig galt navn på det, skyllemiddel er et annet som passer bedre. Det kan gjøre tøyet mykere, men hovedsaklig bruker en det fordi det bevarer fibrene i klærne, klærne holder seg da lenger. Samt at det hindrer statisk elektrisitet til en viss grad. Føler meg helt dårlig jeg hvis jeg må vaske uten tøymykner/skyllemiddel, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå