2(3) Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Syns det er litt spennende å holde på hemmeligheten, jeg. Er annengangs da, så er jo annerledes enn sist.... Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde på det og når magen bestemmer seg for å komme:)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg har bare fortalt til barnefar og ei venninne og gikk over i uke 14 i dag. Jeg ønsker ikke å fortelle det til flere enda
Trollunn Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Gikk inn i uke 16 i dag, og jeg har ikke fortalt det på jobb enda... hehe. Har sagt det til mange andre da, og til familien self. Men de fikk ikke vite det før for 2 uker siden de heller.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg er i uke 16+4 og har fortalt det til noen få.. Jo lengre tid det går jo mere synes jeg nesten det går litt sport i å ikke fortelle noe :-). Har faktisk ikke fått somlet meg til å fortelle det til min mamma en gang!! Er tredjemann her da, så er nok ganske laid back denne gangen,, MEN veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig spent på å vite kjønn, har to gutter fra før, skal på ordinær ultralyd om to uker, kan nesten ikke vente. Noen måtte jeg fortelle det til, ble vanskelig å bortforklare plutselig alkohol avholdenhet og vanvittig kvalme, særhet for alle mulige lukter og røykeslutt :-D
2(3) Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Hihi, Kult!! Da må du jo nesten holde det to uker til da. Tenke selv det måtte ha vært sååå kult å klare å vente helt til jeg hadde vært på UL, og med sikkerthet kunne fortelle familien om graviditet og hva slags kjønn det blir....
baby09...:) Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 14+3 her og bare eg og pappaen som vet d:) E nr 2 her også, og har hatt MA etter førstemann så e ikke helt avslappa enda. Skal til jm på tirsdag og finn ho hjertelyd da blir d nok fortalt da. har ingen mage som må skjules enda, så synes d bare e gøy me hemmeligheten:)
Mammaimars Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 16+2 her og vi fortalte det til de nærneste for to uker siden. Tenkte å vente enda litt før vi sa det på jobb o.l., men siden jeg ble lagt inn med blødninger ett par dager etter var det greit at de visste om det. Ble en litt annen måte å fortelle det på en jeg hadde tenkt,men.....
Mia29 Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Jeg er bare 12+1, så har nettop kommet inn på denne siden. Men jeg har fortalt det til maaange. Tok de siste i familien i går. Har vært så kvalm og dårlig at det ble helt håpløst å ikke fortelle. Hadde egentlig tenkt å vente litt slik som mange av dere har gjort. Men det ble ikke så lett å styre når symptomene var så åpenbare.
Anje Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Noen er eksperter på å se på folk at de er gravide. Så det er nok mange rundt dere som går rundt med mistanke når dere er i uke 16. Jeg fortalte det på jobb når jeg var i uke 11. Hun ene sa bare "jeg vet det". Jeg hadde ikke vært særlig dårlig engang, og ikke vekke fra jobb!
Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 De eneste om visste noe før uke 12 var bestevenninnen min+en venninne som fortalte meg i uke 10 at hun var 11 uker på vei. Ble litt dumt å ikke fortelle henne om meg da. Har mistet en gang før, pluss trodde at jeg mistet i denne gang også, så tok en privat u.l. da jeg var 12+1 for å se om alt var bra og fortalte de fleste mellom uke 12 og 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå