Gå til innhold

Hjeeelp.... Jeg er så redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 1 time skal jeg til tannlegen og operere ut ei visdomstann som enda ikke har kommet frem. Jeg er så redd at jeg begynner straks å grine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, stakkars deg som er så redd da, det er en forferdelig føflelse.

Kunne du ikke fått respet på noe valium av tannelgen før du skulle der?

Har du operert ut visdomtann før?

Det er uansett ikke vondt.

Og tenk så godt det er når det er over :)

Men det er ikke noe godt å være redd, det er drusomt!

Lykke til, det går nok mye mye bedre enn det du venter.

Skrevet

Jeg har operert ut 3 stykker. Det var langt fra så ille som man skulle tro, men pøs på med smertestillende etterpå. Det er da det blir ille. Men da er det jo også på en måte over. Det kommer til å gå bra!

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for sympati og støtte! Jeg skal møte opp en halvtime før for å få beroligende, håper det hjelper. Har aldri operert ut en visdomstann før og er redd det skal gjøre vondt under og etter og ikke minst for at det skal ta veldig lang tid...

Skrevet

Hvor ille da og hvor lenge? Kan jeg planlegge noe som helst i helga?

Skrevet

Bare slapp av, dette går så bra at!

Du får bedøvelse, og kjenner ingenting når han trekker tannen, -du får helt sikkert med deg smertestillende når du er ferdig der, så det blir litt ubehagelig, men da er det gjort! Ferdig med det!

Trekte ene tannen min for en mnd siden, og det var ikke noe å bekymre seg over :)

Jeg var minst like nervøs som du før det var gjort!

Lykke til ! -detta går bra!

Skrevet

Pust dypt og tenk: Dette klarer jeg! Du har sikkert født, siden du er her..så klarte du det, så klarer du dette! Jeg syntes ihvertfall en fødsel var verre!

Du kjenner ikke vondt under selve operasjonen, men det kan verke litt etterpå. Men da får du smertestillende. Ikke planlegg noe i kveld, ta smertestillende og slapp av!

Dette går bra! Du er sterkere enn du tror!!

Men fortell gjerne tannlegen at du er redd, så kan han gjerne fortelle hvor lenge det er igjen og slikt...

Skrevet

jeg har vært der - men det går helt fint! Det er så klart lett for meg å si, men dersom du innstiller deg poå at dette er noe ubehagelig du bare må gjennom, og lager deg en premie etterpå...? Som at da skal jeg kjøpe meg et blad jeg har lyst på, eller en ny duk, eller en genser - hva som helst. Så konsenterer du deg om den tanken, om hvor greit det skal bli - og pøser på med smertestillende (jeg brukte paracet og ibux sammen), så er det ikke så ille som man skulle tro...:)

Lykke til!

Skrevet

Det går så fint atte Magicka!! :)

Jeg hadde ikke vært til tannlegen på 7 år da jeg måtte ta skrittet å dra dit her i sommer pga jeg måtte få ut en visdomstann som var betent!! :(

Jeg grudde meg så at jeg klarte ikke spise, jeg gråt og var skikkelig spyklein!!! :(

Men vet du hva? :) Da jeg satte meg ned i stolen og fikk bedøvelsen, så ble det så innmari mye bedre med en gang!! :) For jeg hadde innmari til smerter pga tanna! :) Han styra inni der, hadde skjært opp, men det visste jeg ikke i det hele tatt da! :)

Plutselig så sa han "her er tanna di"! :) Så åpna jeg øynene og fikk se faenskapet! :) Han sydde igjen og jeg var verdens lykkeligste!! :D Bestilte til og med time til uka etterpå for jeg hadde et digert hull der! :)

Kan gi deg et tips, og det er å kjøpe inn Ibux 400 mg!! :) For du kan komme til å få slitt smerter i ettertid, det fikk jeg, men kunne ikke sammenlignes allikevel! :) Etter 4-5 dager så var alt av spenninger og smerter fullstendig borte! :)

Det verste er tiden før du kommer dit! Alt blir myyye bedre etterpå!! :D

Stor trøsteklem!! :D

Skrevet

Åhh, tusen tusen takk, så snille og gode dere er!!! Godt å få litt trøst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...