Gå til innhold

Var hos legen og tok blodprøve idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM en gang mellom onsdag som var(24 sept.) og onsdag 31sept. Ustabil syklus.

Har hatt STERKE mensensmerter siden tirsdag og utrolig vondt korsryggen. Trodde TR skulle komme, men ingen tegn til den. Menssmertene blir sterkere og sterkere for hver dag, og når er jeg trøtt og svimmel i tillegg, måtte dra hjem fra jobb for jeg er så dårlig...

Hvis IKM er tirsdag eller onsdag neste uke, vil blodprøven slå ut nå?

Tok neg. graviditetstest idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært der i dag for å få tatt blodprøve, tok på tirsdag var da på 37, og siden jeg hadde SA i juli, er han vedig usikker å hve dette kan være. Er jo veldig spent, men tør ikke håpe for mye.

Har akkurat de samme symptomer som du beskriver og positiv test.

Skrevet

Hei!

37? Er dette HCG nivået? Er litt nybegynner på graviditetssymptomer og verdier og sånt:-)

Skal du da sjekke om det er stigning i HCG nivået da eller?

Hvilken nivå har man hvis man ikke er gravid? 1?

Hvilken dag er du i syklusen?

Håper alt går bra med deg., og at du får positive resulatetr!!

Skrevet

Ja det er HCG nivå, så da skal jeg sjekke om det er stigning, HCG nivå skal i utgangspunktet dobles hver 2 dag, om man ikke er gravid er nivået uned 3.

Jeg aner ikke hvordan det er med syklusen min, har ikke hatt normal mens etter SA, men hadde da blødninger i 3 uker. Så har ikke helt kontroll på dette nå. Så det blir jo spennende å se om det er en ny graviditet eller om det er rester.

Har du testet positivit?

Skrevet

OK. Det var oppklarende:-)

Jeg har ikke fått positiv test nei:(

Så kjedelig å høre at du har hatt en SA, og at du blødde i 3 uker er jo helt forferdelig!!

Jeg hadde SA i april, men blødde bare 1 uke, vondt nok det!

Når i juli hadde du SA? Skal vel mye til for at det er rester etter denne fortsatt? Syns jeg husker noe om at det kunne gi utslag 9 uker etterpå på gravitest, men er vel mer enn 9uker siden nå?

Krysser fingre og tær for deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...