Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Mayakalenderen stopper den datoen. Derfor har flere bestemt seg for at verden går under den dagen. Oooooohoooo, skuuuuummelt! Vel, ikke så veldig.
ehtaner84 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 det sies det er dommedagen, IGJEN. bare lurte på om noen har hørt noe annet. jeg hører mange forsjellige historier angående denne datoen. dommedag, ailiens, planeter kommer inn i vårt solsystem fucker opp klimaet, global varming eksisterer ikke det er bare en start på dommedagen i 2012 etc, etc. er så mange teorier/historier/eventyr. jeg syns jeg har hørt om hvertfall 3 dommedager siden 1997. ifølge den ene og den andre kalenderen. så da lurte jeg på hva andre har hørt?
ruffen Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Å ja...dommedag! Ja, det skjer jo titt og ofte det. ) Husker dere år 2000? Da var det jo flere steder ulike grupperinger av folk som solgte alt de eigte og bare satt og ventet. Tro om de ble skuffet, eller glade når det ikke skjedde noe? Nei, la oss slutte å bekymre oss for noe som vi uansett ikke har kontroll over!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Om du vil lese mer om teoriene er det bare å google 2012. Men husk at de fleste sidene er skrevet av de som VIL tro at det er noe mystisk med denne datoen. ;-)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Haha.. Ja, verden har egentlig skullet gå under for lenge siden.. sist når de startet denne maskina.. Herregud.. Nå må folk slutte å dramatisere så innmari.
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Er du opptatt av dommedagsprofetier bør du lese om Nostredamus
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 2012 er old news. Nå er det jo ikke "kult" å tro på noe her inne, men jeg vet at Mayaene hadde vanvittig mye kunnskap for seg. En får vente å se er min teori.. Jeg stikller meg agnostisk til dette spørsmålet som det meste annet man ikke kan vite med sikkerhet.
Mamma2OO5 Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Hvorfor akkurat _den_ datoen? Fordi den kalenderen stopper da? Eller er den spesiell på andre måter? jeg har aldri hørt om den datoen, men skal jammen meg søke det opp! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå