Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 For å gjøre en lang historie kort: I januar fant jeg en logg på dataen til samboern som han hadde hatt med ei jente fra desember til januar. De hadde planer om å møtes mens jeg var i begravelse til min oldemor. Og de skulle liksom ikke bare ta en kaffe sammen om dere skjønner. Jeg var da 6uker på vei med vårt barn. I tillegg fant jeg ut at han hadde sende bilde av seg selv i baroverkropp til sin ex. (det med bilde vet han ikke at jeg vet) Jeg tok opp det med loggen til han og han innrømmet alt, men han traff henne aldri. Og jeg valgte å bli hos han og vi ordnet opp. Nå sitter jeg her igjen....fant bilde på dataen hans nå nettopp av ei jente der nedentil som han hadde mottatt i går. Og aner ikke hva jeg skal gjøre.... Har i tillegg slete med dårlig selvbilde iløpet av graviditeten. Å det vet han også. Og nå er iallefall selvbilde og selvtilliten nådd bunnen!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 snakk med ham du, og forlang et svar, fortell hva du godtar og ikke. jeg hadde blitt veeeldig lei meg dersom min sambo hadde gjor noe slikt.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Print ut bildet og heng det på kjøleskapdøren. Reis bort i helgen hvis du har mulighet til det. La han forstå at du ikke finner deg i slike ting selv om det kan være uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Ja gjett om...har ikkke tenkt å la det gå stille forbi for å si det sånn.... HI
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 hadde jeg hatt printer skulle jeg gjort det. Sitter å vurderer om jeg skal sende han bilde på mobil eller bare vente til han kommer hjem... Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg reist bort.... HI
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Men du? Sånne menn mener ikke så mye med det de gjør, men de har et syklig behov for bekreftelser, og det er veeeeeeeeeldig små sjanser for at han forandrer seg. Enten må du sette magi på han, hehe, gi opp hele idioten eller bare finne deg i det. Og det er noe med at havet er fullt av fisk, la noe andre overta det skrømtet du har av en mann. En annen kjip ting med denne kategorien menn er de enten blir impotente fordi de ikke kan elske noen og når spenninga er borte så er ståpikken vekke også, eller de er i kategorien pule-menn som ikke trenger å føle spenning engang. Du kan bli så attraktiv du bare vil etter svangerskapet, men det hjelper ikke, han vil jakte. Så gå fra han, la han jakte og elsker du han tar du han tilbake når ha har løpt fra seg, han kommer uansett til å falme fort, og sånne menn får stempel i panna, ingen vil ha de, de synes bare litt attraktive mens de er i et forhold. Vit at det er du som fyller egoet hans nå, når han er alene, er han tom!!! Gjør deg selv tjenesten å forsvinne, han kommer til å suge deg tom for å bruke det på andre damer, og det kan han gjøre fra gutterommet til svigermora di. Selvbildet hans er en slagmark, fryd deg over å la det forvinne for alltid!!! STIKK, STIKK, STIKK, du blir aldri lykelig med han!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jeg må jo bare spørre, hvordan sjekker man slike logger på pcn????
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 ja send det på mob hans ,og er det din leilighet sett alt hans på trappa ,bye bye ,du fortjener bedre .SÅNNE FORANDRER SEG ALDRI han vet du har godtatt før og gjør bare narr av deg ,er ike glad i deg da sorry at jeg sier det men .
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg har opplevd noe av det samme.. og jeg laga storhelvete, og begynte å pakke tingene mine i leiligheta. Han ba på sine knær om at jeg måtte bli og blablabla.. og jeg er her fortsatt.. han driver ikke sånn mer, såvidt jeg vet, og det har jeg sagt ifra om at jeg absolutt ikke aksepterer. Så skjer det EN gang til, så er det bye bye uten at han kan bortforklare det eller si så mye som unnskyld.. skjønner at du får dårlig selvtillit, det er IKKE morsomt når kjæresten ser på andre damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå