M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Tenkte vi kunne lage en liste over det vi syns er positivt med å være gravid, så kan vi se hvor mange "ting" vi kommer på. Artig å lese om litt positive ting også, da det er mer enn nok negativt;-) Kanskje blir vi også litt mer obs på positive ting vi ikke har tenkt over før, ved å lese andres:-) Kopier lista og skriv inn dine positive "ting" 1: Deilige spark fra lille gullet 2: Jeg er flinkere til å leve sundt (mat og trening) 3: En fin mage 4: Spenning/ noe å se fram til 5: Lærer mye nytt 6: Blir kjent med mannen på en ny måte 7: Mange viser en ekstra omtanke for oss gravide 8: Kan kjøpe deilige små babyklær uten å gi dem bort til andre;-) 9: Slipper mensen og smertene i forbindelse med den 10: Blir "kjent" med mange hyggelige damer her på bim
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 1: Deilige spark fra lille gullet 2: Jeg er flinkere til å leve sundt (mat og trening) 3: En fin mage 4: Spenning/ noe å se fram til 5: Lærer mye nytt 6: Blir kjent med mannen på en ny måte 7: Mange viser en ekstra omtanke for oss gravide 8: Kan kjøpe deilige små babyklær uten å gi dem bort til andre;-) 9: Slipper mensen og smertene i forbindelse med den 10: Blir "kjent" med mange hyggelige damer her på bim 11 man er aldri alene 12 man får masse oppmerksomhet 13 man får oppvarting:p 14 jeg for min del har blitt "sunnere"( sluttet å røyke, drikker ikke;) så her er jo da ett punkt til 15 sparer penger som ble brukt på unytige ting til å kjøpe søte babyklær istedenfor=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå