M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Blir så ofte kvalm etter frokost:-( Har hatt det sånn siden midten av 2.trimester, da den "vanlige" kvalmen forsvant.. Flere som har det slik eller som har en mening om hvorfor det er slik?
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 hadde d også sånn, ås jeg byttet ut melken med frokostjuice, og er ikke kvalm etter frokost mer=)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Ja vet du: jeg har faktisk lurt på om det er melken som gjør det.... For det er den jeg går og gulper på(unnskyld ekkel detalj). Hvorfor vil ikke magen ha melk på morgenen tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå