Thunderstruck Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Flere som ikke kommer inn på hotmail kontoen sin? Jeg får ikke lest eller mottat e.post:-(
* 5 om dagen * Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 nei, men nå kjører jeg beta versjon 9 nå, det står at det er tilkoblingsproblemer....og at endringer ikke kan ses...mulig det er det som gjør at du ikke kommer inn
Thunderstruck Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg kom inn nå.Snedlige greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå