Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 endelig kvitt dritten etter 1 års ventetid! så glad, så glad.... ville bare dele litt hverdagslykke med dere;))))
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Gratulerer Blitt lapraskopert regner jeg med?
#Ariadne# Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 hvordan var det? og hvordan føler du deg nå? venter på operasjon selv..
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 det var lapraskopi ja. ble operert kl tolv igår formiddag og dro hjem kl halv tre på ettermiddagen. gikk over alle forventninger!!!! ikke noe smerter og føler meg bare litt slapp og støl i magen. bank i bordet asså!!!! trodde det skulle være mye værre.... ikke noe å grue seg til;))))
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Ikke vondt i magen heller? Jøsses! Da har de vært kjempeflinke som har fått ut igjen all gassen etter oppblåsing av magen Håper du blir bedre nå da
#Ariadne# Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 å det var godt å høre... hørt om folk som sier at det er så utrolig smertefullt med luften som blir pumpet inn for å¨skille organene... hørt om folk som har hatt behov for morfinpreparater...
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 M''4 jeg har også hørt masse skummelt om den gassen, men jeg har ikke merket noe spesielt til den. ennå i allefall.... men nå er det jo et døgn siden operasjonen så hadde vel merket noe nå regner jeg med???? lykke til til deg;) kommer til å gå kjempefint;))
1.gang84 Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 gratulerer! =) hadde operasjonen for en måned siden og skjønner gleden og lettelsen din! =) deilig å bli kvitt anfallene! Jeg hadde det litt mer slitsomt etter operasjonen og lå på sykehus i to netter. kjente også til den forferdelige lufta som var igjen, men fikk litt morfin og smertene slapp etter et døgn!=) virkelig verdt det og det var ingenting mot anfallene! god bedring videre, og kos deg med livet uten galleblære! det gjør jeg! (snickers-is namnam!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå