Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvis en mann komplimenter deg...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Pen. Deilig er sånn typisk sjekkereplikk på byen. Betyr som regel bare en ting;)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg synes det er sexy og fint å bli kalt deilig av kjæresten min... Pen er så kjønnsløst... deilig er mer hele meg... deilig og god og smake på, pule med osv... :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 hvis det er min mann: deilig hvis det er en annen: pen
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Deilig! Man er ikke deilig uten å være pen, men man kan absolutt være pen uten å være deilig! Slår to fluer i et sekk!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Hvis det er mannen min: begge deler!! hvis det er en annen: pen.. hadde tolket det en vei hvis en annen mann hadde kalt meg deilig. Smigrende, men kun overfladisk tenker jeg da. tenker at man er litt mer enn bare utseende når man er pen også
lille_Harepus Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 av min man kan jeg godt bli kaldt deilig. av alle andre, pen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå