metaMORfose Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg søker herved fri fra Bam i 10 dager, grunnet utenlandsreise. Meningen er at jeg skal reise fra Gardermoen i løpet av ettermiddagen, så jeg håper på sjenerøsitet fra styret, så jeg kan reise med mannen min og barna på en etterlengtet høstferie. Jeg lover å ikke flashe verken brunfarge eller andre gode ferieminner på en hoverende måte når jeg er tilbake. Ha en god dag! Mvh, metaMORfose
ana baroma Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Søknaden er innvilget herfra! Husk solkrem, solbriller og godt lesestoff! Og du, nyt ferien!
metaMORfose Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Ahh, herlig! Da kan jeg reise med god samvittighet! Alt det overnevnte er pakket. )) Synes å huske jeg leste noe om at du skulle reise også, eller ble det kansellert?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 God tur og kos dere kjempemasse!! =) Vi skal holde gang på bam imens =) =)
ana baroma Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Vi skal nedover på søndag:)))) Juhu!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 God tur, og kos dere masse:))))
metaMORfose Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 Tusen takk alle sammen.))) God tur til deg, tantebassa! Kos deg du også. Da reiser jeg, mannen og ungene venter ute i bilen nå. Jeg er på jobb enda. )) Nå kjører vi rett til Gardermoen. Ha en herlig høstferie!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 God tur. kos dere masse!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Kose dere kjempe masse. Fortjener det til fulle fem!!!!!!! Og jeg vil ha oppdatering når dere kommer hjem. Liker godt å høre om andres ferie opplevelser. Håper dere får masse fint vær:) Kommer til å savne deg noe veldig da, ti dager var laaange tid.. For oss som sitter hjemme iallefall..
piano♫ Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Håper dere har det helt topp på ferie - gleder meg til å høre når dere kommer hjem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå