Gå til innhold

Da har vi kontaktet en søvnterapaut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 16 mnd uten en hel natts søvn for mini skal vi prøve å få hjelp fra noen som kan dette med barn og søvn. Han legger seg kjempefint om kvelden, sovner selv og det er stort sett ikke noe tull der. Men utpå kvelden/tidlig natt så begynner han å våkne opp... på det verste er vi inne både 2 og 3 ganger pr time. Og dagen hans begynner mellom 4 og halv 6.... kan telle på en hånd der han har sovet til etter 06.00.

Har prøvd det meste uten at det fungerer...og vil unngå sovemedisin for allt i verden. Nå når jeg har begynt å jobbe igjen er det helt uholdbart å holde på slik, tærer jo på oss og mini (de siste mnd har han blitt veldig sutrete, klengete og matlyst har han ikke...). Så håper virkelig at det er hjelp å få!!!

Noen som har erfaring med søvnterapaut her som kan fortelle meg hvordan dere opplevde det, ble det bedre/verre, tok det lang tid og slikt :)

Blir kjempegla for tilbakemeldinger!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet her. Siden jul har mini vaaknet hver eneste natt og er vaaken i 2-3 timer.. Paa mandag skal jeg til legen for aa utelukke medisinske grunner. Om han er frisk og alt er bra saa tenker jeg og paa aa kontakte soevnterapeut for naa er alle sliten og lei.. Saa denne hjelper jeg deg aa dytte ;-) for dette vil jeg og vite mer om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...