Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg skulle gjerne hatt frem husken min jeg.For den ser ut til å være glemt den. Jeg tok feil dag hos spesialisten jeg!!!!! Skulle vært der to dager før...Men heldigvis hadde di en ledig time i går,så det ble nok en tur på meg... Men ingenting å gjøre da stanga er så tett i ryggmargen at det ikke er verdt å prøve en gang.Å den sto fast,selv om den ikke har noe funksjon lengre.så,ny runde med mr,og lupeblikk på hofte og bekken da han tror det kan være skade og eller lekasje i en virvel eller noe.Men det er slitasje på 3 nederste virvlene.Er jo kun di som er i bruk.Resten er avstiva.Sååå,hurraheioghopp for at han jobber til han finner "feilen". Å buhuuu for at jeg mest sansynelig må leve med smertene og begynne med korsett igjen.. Det var dagens syt,så over til noe gøy igjen =)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 å kanskje kommer norskkunskapen med husken? "FREM" skulle det jo stå!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Så deg sittende i en huske jeg nå! Helt til jeg leste videre........og det var jo ingen lystig lesning! Så utrolig kjipt at de kanskje ikke får hjulpet deg.......Men vet du hva? Håpet kan ingen ta fra deg og nå håper jeg sammen med deg - alt jeg kan, for at de skal finne løsningen og knekke koden for hvordan du skal bli bedre!!! Det MÅ finnes en løsning - de klarer jo å reise til månen, så må de jammen klare å lage en mindre smertefull hverdag for deg også!!! Krysser armer og bein!!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Ja,det er kjipt.Det er som om alt håp er knust.Jeg hadde endelilg greid å motivere meg til ny opperasjon,og utsikter til mindre vondt.Ble et slag rett i trynet så det sang etter egentlig.. Han undersøkte så grundig,og så lenge at jeg er helt ødelagt.Ringt er legen to ganger,og flere blir det vel.Når smertestillende ikke virker,ja da er det lite å gjøre.Jeg er deppadeppa jeg. Men,håpe har jeg gjort siden jeg var 19år.Håpet på helse som jeg kunne jobbe med,nye metoder som kunne hjelpe meg,ja og nå håper jeg bare at di en dag finner ut at di kan gjøre noe. Føler ikke at jeg er noe tess her jeg sitter i dag. Fader så vondt jeg har!!! HYYYYL Vi får se etter neste runde hva som skjer.Da får jeg vel slengt til meg korsett også..."ja det har jeg jo savna velllldig"..blæh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå