Gå til innhold

sitter med masse utstyr etter død baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

moren min kjøpte babyutstyr på en annonse, ALT nytt, det var seng-vippestol-masse klær-gardiner-bokhylle-kommode-badebajle-vognsengetøy-dyner-tepper-poser++++++husker ikke alt en gang!!!! det var så og si alt man trengte til en liten baby... ho fikk hele rubbelet for 2500kr!!!!!! og det var kjempepent, og helt nytt og ikke brukt...

det viste seg at hun som solgte det, mistet babyen sin etter 8 dager på sykehuset... er noen år siden, men så ville ho bare ha ALT ut av huset med engang, og solgte det så billig...

men det kjennes rart ut, at ei lita jente skulle brukt alt det sønnen min har fått... (er 4 år siden nå..men ble sittende å tenke på henne igjen nå når jeg fant det fram...) herregud ho måtte jo ha hatt det helt for jævlig stakkars!!

jeg er vel bare litt hormonell...og er kraftig deprimert.. så nå har jeg plutselig så forferdelig vondt av den mammaen som mista babyen sin!!!!!!! det kom nå, som lyn fra klar himmel... oppi hodet mitt akkurat nå er det hennes baby sitt utstyr, ikke sønnen min som har hatt det i 4 år... bang lissom!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ting, og du skal tenke på at det antakelig var utrolig positivit for mammaen til den døde babyen at noen kjøpte alt dette utstyret. Hun ville nok også vært glad for at du tenker på henne og babyen hennes nå som du finner frem tingene igjen, men det er da bare fint at en ny baby får bruke utstyret? Det er jo bare ting...

Skrevet

Huff .. skjønner at du tenker på det. Men det er 4 år siden, får håpe hun har fått flere barn og at livet er bedre nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...