GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvem her skal på ultralyd neste uke? det skal eg, å eg gleder med mye skal på torsdag 2. oktober hall 1, i Stavanger Trur det blir en jente, mn hadde blitt kult med en gutt men så lenge babyen er frisk så blir eg veeldig glad for det:) Er etter ul i uke 11, 19+3 uker på vei på torsdag:) håper eg ikke blir satt så veldig mye tilbake:) Gleder meg så mye:) så skal eg og samboer handle litt baby kler etter på Så? Noen andre ??
muttepus Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg skal på UL tirsdag 30.sept i Bergen! Har en liten jentefølelse, men tror egentlig det blir gutt Spent på å se! Selvfølgelig er det viktigste at den lille er frisk og har det bra!
Cassie09 Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg skal også Til tirsdag kl. 13:00, på Kongsvinger :-) Da er jeg 18 uker akkurat. Tror det blir gutt, og var i bryllup om helga og alle sa; Det blir en gutt! Så da får vi bare vente i spenning og se:) Gleder meg så FRYKTELIG!! <3
.:(HerQ):. Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg og:) Skal 1oktober på Riksen, og gleder meg! Skal også shoppe etterpå. Dette er liksom startskuddet på shoppingen og forberedelsen for vår del! er da 18+6
kommer nr3? Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 vi skal:O) på mandag 29/9.vi gleder oss og håper at alt er bare bra!! har lenge trodd at det er en liten gutt inni her,og innstilt oss på det,så jeg blir overrasket hvis det viser seg og være en frøken! men det blir jo sååå stas dette her! vår første og jeg er på ul 18+4!
Mayken Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Vi skal på ul. 1.okt kl 9.00 på sykehuset buskerud. Gleder oss masse, vi skal ikke vite kjønn denne gangen, vil bevare litt av spenningen til fødselen, men skal bli stas å få se spiren og om alt er bra:)
*spirekrok er Høygravid* Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jeg skal på ul. 30 sept på sykehuset Buskerud. Er veldig spent, men har ingen følelse av om det blir gutt eller jente.. sååå lurer på om de ser noe!
Randis Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Veldig spennende for dere over her. Jeg skal på tredje ul på mandagen på St. Olavs. Skal sjekke nakkefold og blodgjennomstrømning og slikt. Gleder meg til å se nurket. Håper vi får se et glimt av kjønn. Er 12+6 på mandag.
senorita78 Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg skal på UL neste uke, min uke 18. Jeg skal ha tvillinger, så blir veldig spennende å se om det blir gutt-gutt, jente-jente eller gutt-jente:-) Litt vanskelig å se på magen hva det blir, med andre ord... Så nå er det full nedtelling. Blir litt praktisk å slippe å tenke ut 4 navn.
muttepus Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Masse lykke til til dere som skal på UL i dag (mandag)! Vi venter spent på morgendagen Gi en lyd her inne hva det blir da!!!! Håper alle de små i magene har det bra!
3snuppeliner Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Jeeeeg=:-) I morgen. Gleder meg så sinnsykt mye!!!! Skal ikke vite hva det blir, men bare å få vite at alt er greit og få riktig termin.. Lyke til dere andre som skal og!
muttepus Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Ei lita jente blir det på oss:) :)
senorita78 Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Alt står vel til med de to små. Tvilling 1 er en gutt og tvilling 2 en jente, så det blir stas:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå