Gå til innhold

Regntrekk til bilstol?

mamma til tre prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig med det? Dere som har det, bruker dere det? Og dere som ikke har, har dere savnet det?

Jeg skal ikke bruke bilstolen på hjulunderstell, men tenker på bæringen fra og til bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har en km eller så å gå fra døra di til bilen, og bor i regnfulle strøk, vil jeg påstå at regntrekk til bilstolen er noe av det mest unyttige som er funnet opp for å suge penger ut av folk ;)

Skrevet

Bare for å bære stolen til og fra bilen er det totalt unyttig!

Vi har ikke savnet det et sekund med første, og kommer ikke til å vurdere det til nestemann heller.

Skrevet

jeg har ikke savnet det. de få skrittene fra bilen og inn, hadde jeg bare et helseteppe over setet om det regnet. for et pes å stå med ryggen uti regnet for å dra på detta trekket, for å bære i 20sekunder, for så å ta det av igjen, og der ligger det da, bløtt og tar opp plass? nei huff.. takke meg til helseteppe denne gangen og :) de tåler en dråpe eller to hihi

Skrevet

Jeg brukte det masse...

Når jeg handlet matvarer og skulle ha varene inn i bilen. Enten over liggekorga på handlevogne eller over bilsetet. Blir noen minutter ute i skikkelig styrtregn når varene skal i bilen og korga kjøres på plass igjen, OG barnet skal være med på hele prosjektet. Her blåser det ofte ganske kraftig også, så et teppe hadde ikke holdt seg på plass eller skjermet nok for regnet.

Skrevet

Kanskje en dårlig mor jeg da, men setter barnet inn i bilen før jeg setter inn varene jeg da... Og om jeg må springe bort med vogna så sitter faktisk barnet ALENE i bilen det lille minuttet. Regner det ikke får han gjerne være med :-) Nei tror ikke du kommer til å savne det regntrekket, nei..

Skrevet

For å være ærlig syns jeg det er en uting å gå fra barnet i bilen, selv om det bare er for ett minutt, da hadde jeg heller latt h*n bli gjennomvåt. Men jeg respekterer at du velger å gjøre det på en annen måte enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...