Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg skal snart på tur til London og tenkte å utnytte sjansen med å få kjøpt en del mammaklær. Noen som vet om bra butikker til dette i London og hvor?? TAKK!!
siddismamma Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hei Går ut fra at du skal tilbringe litt tid på Oxford Street og Regent Street )den som går fra Oxford Circus til Picadilly Circus). I det området er det mange butikker som selger mammaklær, men noen av kjedene har flere butikker i disse to gatene og da har de som regel ikke mammaklær på alle. Mine favoritter er: H&M New Look På følgende butikker kan du finne både mamma- og babyklær: Mothercare (har både utstyr og klær) Next (mye fint og billig) Mamas and Papas (har både utstyr og klær) Benetton Zara skal visstnok også komme med mammaklær i høst, men jeg vet ikke om de er kommet i butikkene enda. Zara har forøvrig veldig fine babyklær. Kos deg på shopping!
siddismamma Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Glemte GAP, den er nesten obligatorisk
gutteklubben grei Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Heldige du! Var akkurat i London og der var det mye fint! (Har akkurat gjort ferdig min siste graviditet, og ble nesten litt lysten på en til ;-) Tenkte bare si at du kan gå inn på mothercare.co.uk og se på alt de har. Større utstyr og vogner har de bare til utstilling i butikkene så om du har tanker om det må det forhåndsbestilles. Ellers har de nettbutikk hvor du kan få varene levert over natten, og da feks til hotellet der du bor. Bare så du vet... God tur!!
gutteklubben grei Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Ja forresten så er det en stor kjede som heter NEXT som også har mammaklær.. De har til barn og voksne også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå