silhah og emilie Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har mye på planen i dag: -vaske/henge opp/legge sammen klær -skifte på alle 4 senger -lufte dyner og banke madrasser -Sortere leker på barnerommet..er på tide å fjerne baby lekene:p - Rydde og vaske barnerommet - Re opp sengene - Rydde og vaske bad - Vaske gang, kjøkken og stue (tørke støv, vaske vindu og gulv) - Lage klar dagens middag som blir pølsegrateng - Bake ostehorn og pizza snurrer (er mye bursdager framover nå) tror det var alt..men er nok føler jeg:s
ana baroma Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Tja, skal nå få rydda litt og vaska over golvene - og pakke til ferien:))) Så ser det ikke så ille ut når vi kommer hjem!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg må handle og bake kake til barnebursdag som skal være i morgen.. føles veldig husmoraktig å bake. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg har gjort litt, men ikke på langtnær så mye som jeg må.. men jeg er SLITEN, og det med god grunn. Bursdag her i helga også, så det må vel ordnes litt til det...
silhah og emilie Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Er heldigvis ikke bursdag før neste helg her og da er det min bursdag så det er ikke så stort=) Blir vel mere styr når Emilie fyller 2 år 25 november...men det er jo leeeeeeenge til:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå