Gulljnta Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Alle spør jo om navn nå som det nærmer seg litt og spesielt siden vi vet kjønn. Vi har sagt vi ikke vet noen, men nå har sambo blitt så lei at han sagt at vi har tenkt på noen, bl.a Celine. Så plutselig pratet vi med søsteren til sambo og hun kalte jenta i magen min CelinAAA hele tiden, og sa hun hadde hørt det var navnet vi hadde bestemt oss for. Hm NEI. Hadde veldig lyst å ha Celine, men vet at alle kommer til å si Celinaaa, og det irriterer meg Kanskje litt hormonell også nå da men likevel.. Så jeg har tenkt på noen andre navn... Hva syns dere er finest av Celine og Natalie? Har også tenkt på Synne eller Sunniva litt etter min mamma...
Nummer tre <3 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 syns synne og natalie var fint jeg!
Nummer tre <3 Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 forresten så skjønner jeg deg veldig godt. jeg er bare halveis og folk maser om navn HELE tia... vi har nesten bestemt oss, men vi vil holde det for oss selv en stund til fordi vi vil være helt sikre og ikke bli påvirka utenifra..
Underveis --> Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 De kommer jo ikke til å si Celina dersom du påpeker at det er Celine, vel? Det er jo bare fordi noen har hørt det fra noen som har hørt det fra din samboer. Blir ofte feil av slikt. Hadde nå rettet på søsteren hans med en gang og fått det ut av verden. Ingen som blir fornærmet av det heller, vel?
Gulljnta Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Ja ikke sant. Alle har en mening om navnene.. Nettopp derfor vi egentlig skulle holde det for oss selv.. Men vi har hvertfall noen alternativer, så får vi se hva hun passer når hun kommer til. Bare hun ikke blir kalt et navn automatisk da også uten at vi har bestemt oss.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Hadde gått for Synne, syned det er veldig fint. Rangert: Synne Sunniva Celine Natalie
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 blir frustrert jeg og.. mamma bare spøker, men ho kaller babyen min for METTE MARIT hele tiden!!!! jeg KOKER... er hormonene som koker mener jeg... ho sier mette marit bare fordi sønnen min heter håkon, så ho synes det var sååå festlig.. men jeg blir såå irritert og m¨bite tenna sammen hver gang ho sier det.. gidder ikke bråke for en bagatell heller
Gulljnta Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 Nei, er som du sier , en bagatell Litt kjedelig likevel da, siden vi er fulle i hormoner og må liksom ta oss litt i sammen.
MintCondition Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Hehe Mokikk, sist jeg var gravid visste vi ikke kjønn, og min meget demente bestemor gjentok til det KJEDSOMMELIGE at det VAR en gutt, og han SKULLE hete benjamin! Og jeg ble så sinnsykt sinna, haha. Har verken noe i mot gutter eller navnet Benjamin forøvrig Til hi; om dere kaller henne Celine selv så kommer jo ikke folk til å kalle henne Celina da Forøvrig syns jeg Synne og Sunniva er nydelige navn.
Nummer tre <3 Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 ikke nok med det, så skal alle TA på magen hele tiden også.. Kjenne etter om det sparker og sånn!! hormonene bobler... Folk skjønner ikke at svangerskapet ikke er en offentlig greie som absolutt alle venner og kjente får ta del i...
prebs Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Jeg synes Synne er kjempefint - hadde gått for det. Ellers liker jeg Nathalie (ville hatt med H) godt, Sunniva er pent og Celine ok.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Celine synes jeg ikke er noe særlig.. Ser for meg en veldig blærete person av en eller annen grunn.. Synne og Nathalie er absolutt nydelig, de kunne jeg ha tenkt meg selv (men har ei venninne som heter nathalie så det blir ikke det) Sunniva er behagelig og mykt vakkert navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå