babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 har våknet en gang og to i løpet av nettene av kynnere når magen blir så hard at d er tungt å puste.. i natt våknet jeg sikert 100 ganger, og kynnerne varte sjikkelig lenge og.. tenkte jeg skulle vente med den var ver til å gå på toalettet lsm, men måtte bare gå uten at kynnern ble ferdig for de varte sååå lenge! er sjikkelig ubehagelig! flere som har d sånn? Føler jeg blir kvalt ass...
Gulljnta Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Det har jeg gjort i noen uker nå, men så har jo jeg vært plaget med ekstreme kynnere i noen mnd nå. Siden du er fødeklar er det vel bare kroppen som forbereder seg. Veldig ubehagelig da dersom de er vonde.
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Er nok kroppen som forbereder seg ja:) men er veldig ubehagelig å våkne til en mage som er så knallhard og ser ut som en postkasse, og slår pusten omtrent ut av en.. har hatt kynnere noen uke men ikke sånne som dette.. jeg håper de kan gå over til ekte rier så jeg kan få babyen i armene mine ejg=) Er nmelig så trøtt og sliten nå, og føler også at jeg MÅ føde, ettersom alle mener hun er like rundt hjørnet pga det ene og d andre.. jeg syntes d var koselig i begynnelsen og hadde store forhåpninger når folk kommenterte fødeansikt og veeeldig godt synlig synkende mage, og en nær fødsel, men nå er jeg bare lei og sliten av hva alle mener.. ser ikke ut til at dem har rett lsm:p
Gulljnta Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Ja. skjønner du er lei! Hvertfall når folk sier sånn, da får man liksom forhåpninger om at nååå skjer det snart..hehe Må bare spørre om du syns tiden har gått fort siden du var i uke 34? Er 34+1 og føler at tiden har stoppet HELT opp.. Kjedelig!
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Ja ikke sant..bir helt gæærn=P så går man ikke å tenker på aent enn at; hm, skjer d no i natt tro? og hver gang man bare kjenner en liiiten antydning til murring så er d lism; YEs, håper d blir sterkere, nå kanskje?? hehe Jeg synes tiden har gått heeelt utrolig fort siden uke 34! er helt overveldet hver torsdag jeg nr jeg finner ut at; i morgen er d helg.. følger jo ikke med for 5 flate øre på hvilken dag d er..syns tiden flyr ja, men føler d er en eeevighet igjen til termin, selv om d bare er 13 dager ...
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Høres kjent ut. Her våknes det titt og ofte, har vel igrunn ikke sovnet igjen før jeg våkner av en ny kynner. Har hatt det sånn noen uker nå. Vondt er er også...jeg pleier å gå på do i samme slengen, men må ligge til kynnerene går over før jeg beveger meg. Håper hver natt at det er noe på gang, men magen er fortsatt i veien om morgenen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå