Gå til innhold

Intensity i oppussingshelvete


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på nicket ditt at dere pusser opp.

Fortell litt da! Hva gjør dere? og hvordan går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh, hvor skal jeg starte.

Alt skal mer eller mindre fikses.

 

Vi har totalrenovert badet og to soverom til nå. Da inkluderer det å først ribbe helt ned til skjellettet for å bygge opp igjen.

Selvfølgelig lakk taket da vi hadde en list igjen på soverom nr. 2 og Bergensregnet drøpp inn og ødela takplatene i det soverommet.

Så nå har vi skiftet tak ute også (+ taket inne på soverom 2 på nytt)

Malingen er også halvgjort utvendig, og vi venter på anbud på garasje.

Garasjen skal bygges inn i skråning med terasse oppå.

 

Inne står det da igjen en gang som skal utvides med større areal, liten do og et vaskerom.

Mangler også et soverom oppe samt gangen der før 2.etg er ferdig.

 

Etter det blir det kjellerstua sin tur hvor det også skal en lite kjøkkenkrok, bad nr.2 og soverom nr.4.

Takk og lov er var det bare småflekking i form av nye gulv og maling på veggene som trengtes på stue og kjøkken, så disse rommene er veldig snart ferdig.

 

Puh, er masse som skal gjøres og jeg er dritt lei byggstøv.

MEN vi fikk boligen for latterlig lite og kommer til å tjene masse en gang i framtiden. Så det er iallfall en liten trøst :o)

Skrevet

WoW, det var ikke lite!

Dere får trøste dere med at det sikkert blir kjempefint når det blir ferdig.

Og veldig deilig sikker, med nyoppusset hjem helt etter deres egen smak =)

Skrevet

Ja, sukk.

Mannen tar litt av, men det blir jo veldig bra tilslutt da. Og jeg skal le hele veien til banken når vi en gang selger, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...