Gå til innhold

What a Night .... =/

Meg&gutta~prøverpånr3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har vært helt forferdelig! Nå skal dere høre...

Jeg er akkurat 35+0 i dag,altså i min 36. uke. De 4 siste dagene og nettene har jeg hatt et skikkelig press i korsryggen, nesten som steeerke menssmerter. Smerter i stort sett hele underlivet har jeg hatt, rett og slett.

I går kveld fikk jeg noen ganske vonde kynnere(maserier/rier??) , sammen med voldsom stikking i lysken. Tok en varm dusj og følte dette hjalp. Men bare for en stund. Satt litt ved dataen, og når jeg reiste meg kom denne stikkingen og presset i korsryggen samtidig som magen strammet seg.

Jeg gikk deretter å la meg,etter å ha tatt to paracet.

Når jeg la meg begynte det for alvor. småen i magen var så hinsides aktiv at jeg trodde han skulle sprette ut av magen!! Det kjentes ut som om han ville ut- NÅÅÅ liksom!! Stikkingen ble helt forferdelig; nesten sånn at jeg " mistet pusten" om dere skjønner. Kjentes ut som om jeg fikk lynnedslag eller tusen knivstikk i lysken. Han dunket mye nedover og jeg ble veldig øm i selve skrittet. Sånn varte det i 2-3 timer... faktisk.. før han ble heeelt rolig,nesten som jeg trodde han var bortevekk blitt.. men dytta til han og da ga han fra seg et sikkert noget utmattet dunk. ;)

Noen som vet hva dette kan ha vært? Noen som har opplevd det samme?

på toppen av det hele så våknet jeg etter en time med EKSTREM leggkrampe og halsbrann!!! aaargh... ble ikke mye søvn i natt nei.. har influensa også... for en natt..

Formen nå i dag er forsåvidt helt grei. Han har ikke vært så aktiv enda. Har litt press i ryggen,men ikke så mye som det har vært nå i det siste, bekkenet er heller ikke så vondt som det var i går. Energien er på topp som vanlig,hehe.. har fått maaasse (ivertfall mer enn det som har vært de siste mnd:p) energi den siste uka. :D Vasker,rydder og baker mye =p heehe

Jeg er annengangs. :) håper noen kan si meg hva som foregikk inni der i natt ;);) hehe

Ha en fin dag ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

ingen som vet?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...