Gjest nickedokka Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Sa jentungen! Ikke det verste jeg har hørt, men jeg lurer på hvor den kom fra?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 hehe.. jeg og småen lå i sengen i dag også komm han og la seg helt intil meg også ga med en lang kos også sa jeg "hva gjør du?" med sån kosestemme også sa han "ligger med mamma" jeg ble temlig satt ut kan man si. men han må jo ha ment "ligger ved siden av mamma" eller noe.. hehe...
Gjest nickedokka Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Ja, de kan kunsten å få uskyldige ting til å høres ganske suspekte ut, he he. Jentungen og besta lå på sofaen, og ungen skled nedfra fanget og mellom beina. "besta, nå ligger jeg i hullet ditt." Hihi, det hørtes litt mer bokstavelig ut enn det var ment. Litt forsagt besta da ja;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 hehe... så utrolig bra kommentar.. hehe.. faren er at de ser på oss at vi reagerer på det de sier og syns det er en morsom reaksjon.. hhe.. da har man pluttselig barn som løper rundt og slier slik til alle... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå