Gå til innhold

Når kommer innkallelsen til tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen 8. september og han sendte da inn rekvisisjon på tidlig UL til Ullevål. Jeg har ennå ikke fått noen innkallelse. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkalling og hvor lang tid før timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da det hadde gått en uke etter at legen sa han skulle sende henvisning, så ringte jeg sykehuset for å spørre. Da hadde de satt opp time til meg, men ikke fått sendt ut brev enda. Så kanskje du kan ta en telefon til Ullevål?

Skrevet

Heia:)

Jeg fikk komme inn på dagen, men det var pga blødninger i 2 uker. Ellers så får man ikke tidlig ul hvis det ikke er fare for abort ol. Jeg mista dessverre, alt var tomt der......

Lykke til....

Skrevet

Synd å høre om deg. Håper det går bra neste gang! Lykke til :-)

Jeg har ingen indikasjoner på at noe er galt, men pga fyllte 38 år får jeg allikevel tidlig UL.

Skal ta en telefon til Ullevål jeg.

Skrevet

Hei tassto!

Er det duotesten du skal ta på Ullevål? Jeg er også over 38, og tok den forrige gang (snuppa er nå 9 mnd - og jeg er gravid igjen :-). Jeg husker at det tok laaang tid før jeg fikk innkallelsen, ringte derfor og spurte hva som skjedde. Fikk da innkallelse til genetisk veiledning i posten dagen etter. ULen ifm duotesten skal tas innen utgangen av uke 13 om jeg ikke husker feil.

Er du forresten innom gravid i moden alder forumet her? Der holder mange av oss gamlingene til :-)

Lykke til!

Skrevet

Hei Bella,

Regner med at det blir duotest ja. Har ringt Ullevål og de hadde mottatt rekvisisjonen, men de hadde ikke reservert time. Jeg burde få et brev ila neste uke... Jeg er 10+3 idag så da har jeg ennå litt tid.

Har bare så vidt vært innom det andre forumet, får gjøre det som en vane å kikke innom der også :-)

Lykke til med nurk nr. 2 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...