jente+gutt+? Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Leverte søknaden for 2 uker siden og har fortsatt hverken sett eller hørt noe til pengene. Hvor lenge har dere ventet?? Har så lyst til å shoppe:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg leverte den sent en tirsdag og hadde pengene på kontoen på fredagsmorgen. Svaret fikk jeg først uka etter.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 spørs jo litt hvor langt du er på vei.. for du kan ikke få utbetalt pengene før du er 26 uker.. dessuten sa de til meg at det var best jeg leverte søknaden tidlig, fordi det kunne være opptil 4 ukers behandlingstid..
Mamsen87 :) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Fikk også beskjed om at det kunne være 4 ukers behandlingstid.. Jeg ringte inn når jeg var litt over 26 uker og spurte om de kunne få den behandla litt kjapt, tre dager senere var pengene på konto;)
Gjøkeredet③ Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg leverte på fredag, og hadde pengene på konto 6 dager etterpå.. Brevet om at de var innvilget fikk jeg uken etter at de var på konto..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå