Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Trodde virkelig jeg skulle født til nå. Men gikk 11 dager over termin med førstemann, så det er vel ikke annet å forvente. Nå er jenta vår syk (feber), så egentlig er det greit å kun ha en å ta seg av. Men denne magen skulle jeg virkelig ønsket ble borte snart. Er rimelig lei!!! Hva gjør dere? Går dagene deres også sakte?
huldretufsa Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Heisann - to dager over her! Fikk førstemann 9 dager før og var brennsikker på at denne også ville melde sin ankomst før. Men det er godt man ikke kan forutse alt :-) Synes det er helt greit å gå litt over, værre med alle overivrige "tilskuere" som visstnok har det veldig travelt.. Dagene går alldeles ikke sakte, det er full fart hele tiden. Lykke til, til deg også, snart er vi midt i magekrampen og da ser vi nok tilbake på dagen i dag som ganske så god og smertløs... ;-) Og vips er vi i mål :-D
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg er en dag over termin idag, gikk 15 dager over med førstemann. Så det var ikke helt uventet at jeg skulle gå over denne gangen heller nei. Men h*n kan gjerne melde sin ankomst nå ja.. begynner og bli ganske utålmodig, men har foreløbig ingen tegn til fødsel!
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Og jeg er bare en dag over termin i dag, så jeg skal vel ikke klage:) Men jeg begynte jo å vente på fødsel for to uker siden, ettersom alle sa at "nå kan det skje når som helst vet du",,, Men fortsatt ikke tegn på at hun har tenkt seg noe sted. Så det er bare å være tålmodig! Blir mye tv-titting og tur med hunden, ellers så orker jeg ikke så mye! Stor mage og 25 kg ekstra har gjort sitt,,,,, Men hun kommer nok snart!
Artemis*på overtid* Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 10 dager over termin i dag, og på vei til overtidskontroll på sykehuset- men ingen tegn til fødsel så langt, så nå er jeg en smule spent på hva de vil fortelle meg i dag....! lykke til jenter, uansett kan det ikke være lenge igjen nå- det bare føøøøles sånn!!!!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Hei! Eg er også 7 dager over termin så og sinnsykt lei! Kjeder liiiiiivet av meg samtidig som eg liksom ikke orker å gjøre så mye. Trøtt og sliten! Prøver febrilsk å holde humøret oppe men nå begynner det virkelig å skrante her...kjenner eg bare blir irritert over å lese de koselige fødselshistoriene her inne (som eg stooorkoste meg med for litt siden). Håper virkelig babyene våre kommer i helgen! *fødestøv til oss alle*
Gjest Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Jeg kjenner at alle fødselshistoriene nesten provoserer meg. He he særlig de som fødte før tiden..... ;0) Og alle jeg har fulgt på veien føder jo i ett sett, mens jeg føler jeg er igjen alene her inne med nye damer (som igjen føder før meg!!!) Men frøkendings - det er godt å ha deg her også siden vi hadde termin samme dag. Og dere andre også =0) Når er neste fullmåne?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg melder meg inn i denne klubben. Er bare tre dager over UL-termin i dag, og har tilsynelatende ingen nær forestående fødsel. Det gjør liksom ikke noe heller, siden jeg har vært innstilt på å gå tiden ut, som med førstemann... Dagene går jo likevel, og jeg er heldigvis nesten kvitt influensa. Så vi ordner litt i huset, baker rundstykker og boller (de blir fort spist opp), og koser meg med selskap av mannen min. Han jobber hjemmefra om dagene, slik at jeg ikke skal være ensom og at han kan hjelpe meg mellom telefonene. :-) Når skolen er ferdig, kan jeg kose meg med å lese "Heksene" med storebror og planlegge høstferien. Synes i grunnen at dette er en veldig fin tid og har ikke hastverk med å komme igang med såre brystvorter, lite søvn og ømt underliv. Livet er herlig og snart blir det enda mer beriket! :-) Vi er heldige, jenter!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Eg måtte sjekke! Neste fullmåne e 14. oktober!! he he Ja godt det ikke bare er meg som er begynt å ergre meg over alle som får de søte små babyene sine he he og ja...spesielt de som får FØR termin, snakk om urettferdig! Vi skulle jo vært ute på trilletur vi nå, ikke sittet her som noen oppblåste hvaler...er så utrolig lei av den magen som alltid er i veien. Noe må jo de ungene våre ha misforstått der inne!?! he he
tigergutt<3 Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 2 dager over i dag og ikke lei, men bekymret for at jeg ikke skal rekke frem.
mini77 Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Jeg er bare en dag over ul termin, men har mens termin i morgen så krysser fingrene for denne helgen her.. Jeg er lei og nyter ikke dagene... kjeeeeeeder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå