Gå til innhold

Har noen tatt 3D UL i uke 18?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og ble resultatet bra?

Kom ikke inn på bim, så jeg prøver her :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var til ordinær UL i uke 16 og 19 (første- og andremann), og det var 3D utstyr på sykehuset :o)

 

Kjempeopplevelse!

 

Vi tok også privat 3d UL i uke 28 begge gangene, og det var enda bedre :o)))

Skrevet

Var på 3D UL i uke 28 med første og 26 med andre. De anbefaler fra uke 24. Da blir resultatet best.

Skrevet

Jeg har sett at de anbefaler dette, men jeg har en svært lang reisevei til 3D utstyr, og skal reise til Oslo når jeg er i uke 18. Dersom resultatet kan bli bra, så tar vi sjansen likevel, og sparer oss en tur 6 uker senere :o)

 

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...