little old lady hoo Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 og ble resultatet bra? Kom ikke inn på bim, så jeg prøver her )
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Var til ordinær UL i uke 16 og 19 (første- og andremann), og det var 3D utstyr på sykehuset ) Kjempeopplevelse! Vi tok også privat 3d UL i uke 28 begge gangene, og det var enda bedre )))
Gemini77 Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Var på 3D UL i uke 28 med første og 26 med andre. De anbefaler fra uke 24. Da blir resultatet best.
little old lady hoo Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg har sett at de anbefaler dette, men jeg har en svært lang reisevei til 3D utstyr, og skal reise til Oslo når jeg er i uke 18. Dersom resultatet kan bli bra, så tar vi sjansen likevel, og sparer oss en tur 6 uker senere ) Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå