doffine Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvorfor må julemarsipanen komme i salg i september???? Kan de ikke i det minste vente til november da??
blirjegsnartmamma Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 De pleier jo å begynne i oktober.. For min del kan de vente med ALT julestyr til 1 desember.. Det burde ikke være lov før det!
Underveis --> Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 ALTFOR tidlig! September da??? Blir jo ikke noe jul om all moroa kommer før desember. Blir jo dritlei før man har begynt jo *muggen*
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Julegleden er jo borte når jula kommer da..=/
Turid Laila Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Ja, det er sånn det er dessverre. Trøsten er jo den at marsipan smaker jo like godt om den heter julemarsipan eller påskemarsipan ;-) Bare synd at rett etter de har solgt ut siste rest av julemarsipan i januar, så kommer påsekmarsipanen! Glad jeg ikke jobber i butikk fremover. De stakkarne kan ikke ha mye juleglede igjen, med alt det stresset de får fremover. Og i tillegg det at annenhver kunde skal si "HVA?!?!?! Julemarsipan NÅÅ??? Hvorfor har dere det så tidlig?? Nei det er ALT FOR tidlig!" Og like om hjørnet er de pepperkakeboksene, og da skal like mange kommentere de. Haha.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Du bare lukker øynene og later som du spiser høstmarsipan
Grillet kylling Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jeg foretrekker påskemarsipanen. Den gule:)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Men påskemarsipan og julemarsipan er vel akkurat den samme bare at de har skiftet farge på pakningen?!?!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Hehe..jeg jobber i butikk og vi får julevarer neste uke. Og det er ikke matbutikk jeg jobber i, her snakker vi nisser og juletrepynt:) Glad det er siste uka mi før permisjon, så slipper jeg å få alt for mye kjeft av kunder:) Men.. en av grunnene til at det kommer så tidlig, er jo fordi folk faktisk handler. Enkelte liker at julevarer kommer nå, og de bidrar jo da til at jula kommer såpass tidlig som den gjør i butikker. Personlig gleder jeg meg til Grans julebrus og store skum nisser:)
Turid Laila Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Nei, ikke helt. Den påskemarsipanen som er gul, og kolibriegget er de beste. Marsipan som bare er hvit er nok det samme.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 di starter jo med og sette ut juleutstyr ogsånn tidligere og tidligere for hvært år, sikkert ikke mange åran nu t man kan kjøpe inn t jul hele året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå