Gå til innhold

Er det ikke normalt med oralsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truffet en mann. Han fortalte at han aldri hadde hatt oralsex. Han er 45.

Jeg tenker stakkars mann. Forstår det som om det kun har vært misjonær på han....

Gjør dere det. Jeg har aldri hatt problemer med det. Men må være rent. Tar ikke "kladden" og liker ikke hår i munnen:)

Hvis det blir noe mer med oss enn vennskap. Tror dere hans dårlige sexerfaring er negativt eller positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på og sug han til han ser stjerner x)

Det er kanskje ikke vanlig for alle da, vi er jo forskjellig..

Skrevet

Tja, kanskje det... ha ha.....

Skrevet

Blir vel kanskje det for han da!!!!

Stakkars mann. .... men kanskje ikke lenger - fnis!

vi får se hva som skjer!

Skrevet

What??stakkars mann..he he.Gjør da ikkje noe du ikkje vil men som sagt så får han seg en opplevelse for livet om det blir noe på han ja.

Her er det ihvertfall veeeldig normalt heldigvis!

Skrevet

Jeg vil tro det er mer unormalt å ikke ha noen erfaring med det i hvertfall. Ser for meg et litt traust sexliv da i så fall.....

Skrevet

Tror det er mere vanlig enn vi tror. han min på 33 hadde aldri hatt det før heller.de jentene var liksom ikke inti det pga de fikk brekkninger,,,

Har venninner som ikke gjør det oxo( vi har åpent "forhold" til sex i venninnegjengen til enn viss grad)

Det er pga hun har opplevd ting før...

andre får brekkninger har jeg lest....

Jeg kunne ikke ha funnet meg en som ikke utførte det ...

men tror det er flere enn vi tror som ikke gjør det.

Skrevet

Har han dårlig sexerfaring fordi han ikke har hatt oralsex? Jeg er ikke særlig fan av det, men min sexerfaring strekker seg da utover misjonær. Det er da utallige andre ting man kan variere med. ;p

Skrevet

han sier han selv har dårlig erfaring. mye greier med eksen hans!

Skrevet

Det er i hvert fall veldig normalt i denne heimen!! :P

Skrevet

aha...."stakkars meg som har had en så vanskelig og kjedelig kone" :-))))

Utrolig at kvinnfolk faktisk biter på den der, den er jo steingammel. Har endel mannlige venner i forskjellige aldere, og en sikker vinner er å være mann å "skryte" av sine MANGLEDE erfaringer for å lokke den nye/ potensielle til å gjøre litt ekstra..

Er mulig din er ærlig, MEN....vanligvis er det rein bøffelmøkk....

Skrevet

Ja men da så. ;)

Jeg tenker positivt, du kan forme han som du vil!

Skrevet

Tror faktisk ikke det er bøffelmøkk! ha ha......

Vet ganske mye om hvordan ting har vært ellers..... En mann som har holdt ut mye lener enn de flleste. Men alltid to sider av en sak selvfølgellig....

Skrevet

Jeg tror ikke egentlig helt på det jeg heller.

Men da får du benytte sjansen til å lære ham grundig opp. Ikke noe enveisforhold det her, he he:D

Skrevet

Trodde det var ganke vanlig?Nå er ikke jeg den med mest erfaring(antall sexpartnere),men med alle sammen har det vært en selfølge..

Skrevet

Jøss. Har han fortalt deg så intime detaljer alt nå? Hvorfor? *mistenksom*

Skrevet

He he... fordi jeg spør og er flink til å få folk til å svare....

Skrevet

nå er jeg kanskje en smule "rar"

men jeg syns det høres kjempespennende ut med en mann som ikke har prøvd oralsex, eller andre morsomme og deilige varianter av sex...

Tenk hvilke opplevelser dere kan lage dere sammen!!

Utforske, leke og lære....han kan kanskje også noen "knep", selv om erfaringen kan være så som så....

Lykke til!

Skrevet

vil også tro det er vanlig å i alle fall ha erfaring med det?!

er ikke det som skjer mest her i huset heller men engang i jubelåret kan jeg jo glimte til og gi mannen en "uforglemmelig" hyrdestund. hehe

er som regel ikke han som trenger å varmes opp i dette forholdet. hehe... alltid klar han... men han er heldigvis flink til å passe på at jeg får det godt får vi går igang også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...