("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 da har jeg testen negativt for tredje gang.. vet at det ikke er så mye men føler meg lei av reising, organisering og ventetid. er vel kanskje ikke verdens mest tålmodige person nei;) jaja. må vel bare i tenkeboksen for når tur nr 4 skal gjennomføres... noen andre som skal/har testet de siste dagene?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Føler med deg :-( Kjenner meg også veldig igjen i deg.. Jeg har også "bare" tre inseminasjoner bak meg hvor den første endte i en MA. Ser liksom ikke for meg turer opp og ned og aldri vite når en vil lykkes. Går derfor for IVF nå, for å øke sjansene. men det er jo ingen garanti det heller. Det er tøft dette når det står på .....
angelica-s Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Off føler med deg:( Men ikke gi opp, det blir din tur igjen:) Men skjønner fortvilelsen din og at det er slitsomt med all reisingen og skuffelsene osv...men vi skal klare det vi også Lykke til...tenker masse på deg:) klem fra
Daydream Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Kjenner meg så godt igjen! Jeg har vært nedover 3 ganger, 2 ganger med inseminasjon og etter siste gang ble jeg skikkelig lei og måtte bare koble ut helt. Beundrer virkelig de som prøver å prøver igjen! Men det må jo gå til slutt Begynner å bli rastløs og klar for nytt forsøk, men kommer nok til å vente til vår/sommer for å spare opp litt penger. Lykke til alle sammen!!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 takk for alle trøstende ord. det er vel bare vi som driver med dette som vet hvor mye man faktisk må igjennom i en slik prosess. først selve avgjørelsen om å få barn på denne måten med alt det fører med seg av tanker og spekulasjoner, og siden alt det andre. legebesøk, journalsamtale, syklustelling, eggløsningstester, reising, klinikkbesøk, venting, og så ofte skuffelse for noen. det tar jo på.... er godt å ha et slikt forum hvor vi kan dele tanker og følelser, og ikke minst oppturer og nedturer. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå